-
Kalendarium
Czwartek, 2021-04-22
Imieniny: Łukasza, Kai
-
Statystyki
- Odwiedziny: 752162
- Do końca roku: 253 dni
- Do wakacji: 64 dni
PROCEDURA SZYBKIEJ I SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI Z RODZICAMI
PROCEDURA SZYBKIEJ I SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI Z RODZICAMI (PRAWNYMI OPIEKUNAMI) DZIECKA W OKRESIE PANDEMII KORONAWIRUSA
obowiązująca w Przedszkolu Miejskim nr 2 w Jaśle
w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Przy opracowaniu procedur wzięto pod uwagę między innymi:
-
wytyczne przeciwepidemiczne GIS z dnia 25 sierpnia2020 dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
-
wytyczne MEN, MZ i GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek obowiązujące od 1 września 2020 r.
Cel procedury: określenie zasad szybkiej i skutecznej komunikacji przedszkola/szkoły z rodzicami (prawnymi opiekunami) dziecka/ucznia w okresie trwania pandemii koronawirusa.
Zakres obowiązywania procedury: zorganizowanie najszybszej i najbardziej skutecznej formy komunikacji nauczycieli z rodzicami i rodziców
z przedszkolem/szkołą w związku z zagrożeniem COVID-19.
Uczestnicy postępowania: dyrektor, nauczyciele, intendent, rodzice (prawni opiekunowie) dzieci/uczniów.
Nauczyciele
-
Nauczyciele wraz z rozpoczęciem roku szkolnego uzyskują od rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola aktualne numery telefonów, by skutecznie kontaktować się z w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia dziecka.
-
Nauczyciele powinni posiadać informacje o aktualnych adresach mailowych rodziców (prawnych opiekunów).
-
Nauczyciele przekazują rodzicom numer telefonu do przedszkola, który umożliwi szybką i pewną komunikację.
-
Nauczyciele przekazują dyrektorowi uzyskane dane w formie zestawienia.
Sposób prezentacji procedury
-
Umieszczenie treści dokumentu na stronie internetowej przedszkola.
-
Zapoznanie rodziców (prawnych opiekunów) z obowiązującą w przedszkolu procedurą poprzez przekazanie jej treści z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji.
-
Udostępnienie dokumentu na tablicy ogłoszeń w przedszkolu.
-
Zapoznanie wszystkich pracowników przedszkola z treścią procedury.
Tryb dokonania zmian w procedurze
Wszelkich zmian w opracowanych procedurach może dokonać z własnej inicjatywy lub na wniosek rady pedagogicznej dyrektor przedszkola. Wnioskodawcą zmian może być również rada rodziców. Proponowane zmiany nie mogą być sprzeczne z prawem.
Zasady wchodzą w życie z dniem: 1 września 2020r.